Wieczorny 8-tygodniowy Kurs Redukcji Stresu
(Mindfulness Based Stress Reduction)

Odkryj moc prawdziwej uważności. Pozbądź się stresu i zacznij żyć w pełni - tu i teraz, z radością, naprawdę. Zapraszamy na trening, który poprowadzi Cię ścieżką rozwoju i wewnętrznej harmonii.

24 lutego - 20 kwietnia 2020, Warszawa

Terminy spotkań: Poniedziałki (24 lutego, 2/9/16/23/30 marca, 6/20 kwietnia) w godzinach 18:00-20:30
oraz spotkanie dodatkowe 4 kwietnia (sobota) w godzinach 9:00-14:00
Miejsce: Warszawa, ul. Nowy Świat 22 (pomiędzy ul. Smolną i Foksal)
Prowadzący: Dariusz Mazurek, Karolina Mazurek


Dla kogo:

- dla osób, które chcą zmniejszyć poziom stresu w swoim życiu
- dla wszystkich, którzy chcą sobie lepiej radzić w stresujących sytuacjach
- dla ludzi pragnących poprawić stan swojego zdrowia i jakość życia
- dla doświadczających problemów z bezsennością i relaksem
- dla tych, którzy chcieliby się nauczyć żyć świadomie i uważnie
- dla osób, które chciałyby poprawić swoje relacje z innymi
- dla wszystkich, którzy marzą o odzyskaniu radości życia
- dla ludzi, którzy pragną żyć z większą lekkością i energią
- dla pracowników mających problemy z zachowaniem life-balance
- dla osób doświadczających silnego stresu w sytuacjach zawodowych
- dla pragnących poprawić swoją pamięć, koncentrację i kreatywność
- dla tych, którzy chcą rozwijać samoakceptację i pewność siebie
- dla rodziców, którzy chcą sobie lepiej radzić w swej rodzicielskiej roli
- oraz wszystkich ludzi pragnących żyć w pełni, autentycznie i z radością


Cena kursu: 1 150 zł
Cena przy zapisie do 31 stycznia: 1 150 zł 1 050 zł 



O kursie:

8-tygodniowy Kurs Redukcji Stresu MBSR jest programem uczącym koncentracji na chwili obecnej. Wykorzystuje on elementy medytacji uważności, świadomości ciała i delikatne ćwiczenia ruchowe do nauki pozbywania się nawykowych reakcji, które są głównym źródłem doświadczanego stresu i obniżonego nastroju. Opracowany został przez prof. Jona Kabata-Zinna z Kliniki Redukcji Stresu Uniwersytetu Massachusetts jako narzędzie służące pracy z ludźmi cierpiącymi na przewlekły ból i dolegliwości zdrowotne. Jest najbardziej znanym programem rozwoju uważności na świecie, który doczekał się wielu naukowych badań potwierdzających dobroczynny wpływ uważności na ludzkie zdrowie i jakość życia.

Praktyka uważności harmonizuje ciało i umysł na wielu poziomach. Wycisza, pomaga w nabraniu zdrowego dystansu do rzeczywistości, otwiera na to co dobre i piękne w naszym życiu. Uczy nas dbania o siebie w sposób, który pozwala nam cieszyć się pełniejszym, zdrowszym życiem. Wraz z kolejnymi ćwiczeniami otwieramy się na płynące z naszych ciał i zmysłów sygnały oraz uczymy szacunku dla własnych emocji i potrzeb, coraz częściej doświadczając autentycznego poczucia spokoju i wewnętrznej równowagi. Mindfulness można by nazwać piękną lekcją kroczenia przez życie z lekkością i wdziękiem - lekcją budującą umiejętność mądrego radzenia sobie z większością problemów codziennego życia.

W programie:

• 8 sesji warsztatowych - 2,5 godziny raz w tygodniu: poniedziałki od godz. 18:00
• spotkanie dodatkowe - Dzień Uważności: sobota w godz. 9:00-14:00
•  praktyczna nauka wielu różnych technik uważności
•  praktyka w domu na podstawie otrzymanych od nauczyciela wskazówek
•  komplet materiałów: skrypt MBSR, instrukcje i nagrania mp3 (posłuchaj przykładowej medytacji)
•  indywidualna konsultacja z nauczycielem przed rozpoczęciem kursu
•  możliwość omówienia i wymiany doświadczeń z praktyki podczas sesji
•  okazja do zadawania pytań i rozmów z nauczycielem i innymi uczestnikami
•  a wszystko to w bardzo komfortowych warunkach - bezpiecznej i przyjaznej atmosferze, pięknym miejscu i wśród życzliwych ludzi

Tematy spotkań: 

Pierwsze spotkanie: Uważność. Budzimy się z automatycznego pilota 
Drugie spotkanie: Skupienie uwagi na chwili obecnej 
Trzecie spotkanie: Co to jest stres?
Czwarte spotkanie: Jak radzić sobie ze stresem?
Piąte spotkanie: Uważność myśli
Szóste spotkanie: Uważność emocji
Siódme spotkanie: Pielęgnowanie współczucia
Ósme spotkanie: Uważność w życiu codziennym. Praktyka po zakończeniu kursu

Zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach.
Zapraszamy serdecznie!

Co zyskasz biorąc udział w kursie: 

•  wzrośnie Twoja umiejętność radzenia sobie ze stresem
•  nauczysz się spokojnie reagować w trudnych sytuacjach
•  odzyskasz wolność wyboru i otworzysz się na nowe możliwości
•  zadbasz o swoje zdrowie i dobre samopoczucie
•  nauczysz się słuchać i rozumieć sygnały płynące z Twojego ciała
•  dowiesz się jak zapobiegać nawrotom obniżonego nastroju
•  zwiększysz swoją odporność na ból i choroby
•  przestaniesz się zamartwiać i odzyskasz radość życia
•  Twoje ciało się rozluźni i osiągniesz lekkość umysłu
•  otworzysz się na swoje prawdziwe potrzeby i pragnienia
•  wzrośnie poziom Twojej energii
•  poprawią się Twoje relacje z innymi ludźmi
•  nauczysz się akceptacji dla swoich emocji
•  poprawi się jakość Twojego snu i zdolność relaksu
•  poprawi się Twoja pamięć, koncentracja i kreatywność
•  zwiększą się Twoje możliwości intelektualne
•  nauczysz się lepiej zarządzać swoim czasem i energią
•  rozwiniesz w sobie życzliwy stosunek do świata i ludzi
•  lepiej poznasz i zrozumiesz samego siebie

Patron wydarzenia:

clean_logo_tagline_black
logo%20kpk_przezrocz_tlo

8-tygodniowy Kurs Redukcji Stresu MBSR

Cena regularna kursu: 1 150 zł
Cena przy zapisie do 31 stycznia: 1 150 zł 1 050 zł

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

 +48 572 310 752

 kontakt@mindfulliving.pl



O prowadzących:

Dariusz i Karolina Mazurek - nauczyciele mindfulness i medytacji, trenerzy rozwoju osobistego, trenerzy biznesu. Wyróżnia ich ogromna pasja w pracy z ludźmi oraz wieloletnia osobista praktyka medytacji i jogi, dzięki której prowadzone przez nich zajęcia zyskują dodatkową głębię oraz dają uczestnikom prawdziwe, stabilne oparcie w rozwoju uważności. Kurs organizowany przez Akademię Mindful Living prowadzony jest na bazie oryginalnego programu stworzonego przez prof. Jona Kabata-Zinna, w oparciu o najwyższe standardy UK Network for Mindfulness-Based Teachers. Jego dodatkowym walorem jest fakt, że prowadzony jest przez parę trenerów, dzięki czemu jego uczestnicy otrzymują podwójne wsparcie oraz mają niepowtarzalną szansę spojrzenia na praktykę z dwóch różnych perspektyw: męskiej i żeńskiej.


SPRAWDŹ INNE WYDARZENIA AKADEMII:

Copyright © 2020 Akademia Mindful Living. All rights reserved.

Tags

Mindfulnesskurs mindfulness,  kurs uważności,  kurs MBSR,  mindfulness warszawa,  medytacjacoachingzarządzanie stresem,  redukcja stresumindfulness coaching,  life coachingbusiness coaching  rozwój osobistymindfulness warsztatymbsr,  mindfulness szkolenia,  Jon Kabat-Zinn,  zdrowiecoaching zdrowia,  coaching sylwetki,  coaching kariery,  coaching związków,  coaching relacji,  executive coaching,  leadership coaching,  change management,  zarządzanie zmianąszkolenia biznesowe,  szkolenia dla firm,  joga,  dietaodchudzaniezaburzenia wagimedycyna holistycznamedycyna naturalnaterapia naturalnakurs mindfulness warszawatrening mindfulness, trening mindfulness warszawamindfulness w biznesiemindfulness dla firm